Meh jadi kawan saya.. ^_^

Wednesday, July 9, 2014

Perjalanan Hampir Berakhir

Well said.. World Cup 2014 dah menghampiri ke garisan penamat..
applause
Minggu last la jadi burung hantu..pasni boleh la tidur ikut time Malaysia semula...
hehehehe..
Apa yang pastinya Semifinal awal pagi tadi gile terkejut aku pabila Brazil d belasah 7-1..pasni kena jadi alien la sorok muka alien
Ok la to be honest aku suka Brazil..sokong Brazil dari zaman Ronaldo Botak lagi.. walaupun macam tu aku tetap kenal Pele hokayyy... peace sign
N
 To be honest lagi.. aku memang bet Germany menang walaupun aku sokong Brazil..tapi tetap kena realitstik kan walaupun sampai harini masih tak percaya last Champ kena belasah Oranje n terkeluar awal..
(motip dari Semifinal ke Grup Stage punya cerita)
Apa pun itulah keindahan bola sepak apa lagi kejohanan besar puncak segala bola
 - WORLD CUP -
 nak taknak harus kena percaya dengan apa yang terjadi. Bola tu bulat maaa.. mana2 pun bola tu boleh d golekkan..
Tahun ni menyaksikan banyak kejutan,
 England, Spain, Portugal tak lepas Grup Stage, 
Italy Uruguay kandas d peringkat kalah mati..
Pastu team2 kecil yang langsung tak d sangka, kehadiran team nie memberi impact besar pada World Cup kali nie..
Chile, Colombia, Mexico, Algeria.. terus terang aku katakan, terkandasnya mereka d peringkat 16 dan suku akhir membuatkan hati aku turut merasa belas.. 
Chile vs Brazil (peringkat 16) fuhhh nyaris Brazil d malukan, dengan Chile pun takleh makan sampai bawa ke Penalti untuk menentukan kemenangan.. (masa ni dah terdetik d hati aku, Brazil takkan jadi Champ)
Suku akhir jumpa plak dengan Colombia.. pun terpaksa berhempas pulas untuk menang, padahal Colombia team biasa2 je.. 
Ohh goshhh...rasa macam jatuh chenta dengan James Rodriguez
Penghargaan dari David Luiz utk James Rodriguez..sangat awesome persembahan James n Colombia masa nie...
Team yang biasa2 nie la yang jadi luar biasa pada World Cup tahun nie.. 
So kita tunggu keputusan awal pagi esok plak 
Netherlands vs Argentina..
Aku pegang bendera Netherlands la pagi nie.. hehehe
Sebab ada RVP.. ManU player.. hee hee

2 comments:

Unknown said...

memang banyak yg terkejut.. star pun terkeluar awal.. yang tak disangka sangka pun banyak.. hehehe

lyzaCR7 said...

Rai Qurkizuna
Kan..paling tak sangka team kecil memberik impak yang besar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Angels